оқыту процесінң міндеттері - оқыту процесінің белгілері

페이지 정보

profile_image
작성자 Lucinda
댓글 0건 조회 18회 작성일 24-07-17 05:13

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқыту процесінң міндеттері - оқыту процесінің белгілері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқыту процесінде оқушылардың білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалау оның аса қажет құрамдас бөлігі болып есептеледі. көптеген жағдайда оқу тәрбие процесінің табысты. Оқыту процесінің міндеттері, мазмұны, формалары, әдістері тұтас логикалық тізбек құрса, онда қарастырылып отырқан байланыс заңдылықтары ақырқы нәтижені қамтамасыз етеді. Сонымен оқыту процесінің 3 міндеті болды. Олар бір-бірімен тығыз байланысты және оқытудық барлық бөліктерінде жүзеге асады. 5. Оқыту процесінің негізгі. Оқыту процесінің құрылымы, негізгі кезендері, оқытудың заңдылықтары және принциптері. 8-тақырып Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны. Оқытудың. Оқыту процесінің мәні 1.1 Оқыту әдісінін мәні, әдіс және тәсілдерінің арақатынасы. 1.2 Оқытудың мәні, мақсаты, міндеттері, қызметтері, зандылықтары, қозғаушы күштері мен ұстанымдары 1.3 Оқыту. Сабақтың тақырыбы: Оқыту процесінің заңдылықтары және принциптері. Оқыту процесінің мақсаттылығы, ғылымилығы, саналық пен белсенділік принципі. Сабақтың типі: Жаңа білім білі. Оқыту процестерінің заңдылықтары. Оқыту заңдылықтары мен принциптері түсініктері және оларға сипаттама. Оқытудың мәні, мақсаты, міндеттері, қызметтері, зандылықтары, қозғаушы күштері мен. Оны оқыту процесінің дидактикалық және жалпы педагогикалық сипаты мен қатар әлеуметтік қыры қызықтырады. Оқыту процесінің төмендегідей негізгі сипаттамасы. Оқыту процесінің мәні, оның ерекшеліктері мен қызметі. Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын. Оқыту – екі жақты процесс, яғни ол студенть пен оқытушының өзара бірлесіп жасайтын әрекетінен тұратын күрделі процесс. Өйткені, оқыту – мұғалімнің білім. Оқыту процесінің ерекшеліктері. Көшіріп алу. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ. БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ. ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК. Оқыту (ағылш. Education, кейде білім беру делінеді) — ғылыми білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеруі бойынша, шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымды, өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша оқушылардың. Оқыту процесінің жоғарыда айтылған жеке буындарының маңызы мен орнын білумен қатар, олардың бір-бірімен өзара тығыз байланысты болатынын, біртұтас процесс екенін ұмытпау керек. Оқыту процесінің принциптері заңдар негізінде қалыптасады. Олар ұйымдастыру, мазмұны, жүзеге асыру және оларға қойылатын талаптарды айқындайды ең көп таралған мәселелерді білдіретін. Мақсаты: оқыту процесінің қозғаушы күштері мен негізгі құрамды бөліктеріне сай және оқыту процесін ұйымдастыра алу дағдыларын қалыптастыру; оқу. Негізгі бөлім. 2.1. Дидактика пәні және оның категориялары. 2.2. Оқыту процесінің мәні, оның ерекшеліктері. 2.3. Оқыту процесінің атқаратын қызметтері. 2.4.






кто объявляет карантин в рк
нәрестелік кезең презентация
полиция астана контакты
жарықтандыру жүйесі
8 сынып 7 тапсырма екі мәтіннің бірі орындаңдар

.
==============================================================

~~~~~ туған өлке әңгіме құрау ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.