бауыр әңгімесі кейіпкерлер бейнесі - бауыр әңгімесі идеясы

페이지 정보

profile_image
작성자 Janelle
댓글 0건 조회 20회 작성일 24-08-01 18:54

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=бауыр+әңгімесі+кейіпкерлер+бейнесі+бауыр+әңгімесі+идеясы
 
 
бауыр әңгімесі кейіпкерлер бейнесі - бауыр әңгімесі идеясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cкачать: 5 сынып Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Cкачать: 5 сынып Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі 5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Сабақ мақсаттары. Автордың идеясын, ұстанымын ашады. Көркем шығармада портрет кейіпкер бейнесін жете тануға бастайды, сондықтан ол біржақты тəсіл болудан аулақтап. Cкачать: 5 сынып Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Қарағайдай қара дипломатын жерге қойды. Пиджагын шешіп қолына алды да, Алматыдан ілесе келген шаңын қақты. Вагондағы берекесіз у-шу мен құлағында қалып қойған поезд доңғалақтарының үздіксіз сартылы біртіндеп тынып, ізім-қайым. М.Қабанбай «Бауыр»әңгімесі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.Т/Ж.2 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі: Сабақ негізделген оқу. мақсаты(мақсаттары) Сабақ мақсаттары «Бауыр» әңгімесібойынша кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы автор бейнесін анықтайды: Бағалау критерийі. Адамдарды өз болашақтарынойлауға шакыру. Адамдық диқаншысы өзі бола тұра жасырын түрде мен арқылы түсіндіреді. Бауыр әңгімесін мазмұндау. Сабақтың тақырыбы. кейіпкерлер туралы өзіндік Әңгіме идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке. Идеясы – бұл тақырып арқылы шындық өмір көріністерін суреттегенде, оны өз көзқарасы өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Өз мақсат – мүддесін, арманын білдіреді. Бұл шығармада жетім балалар тағдырына деген аяушылық сезімді оятады. Шығарманың композициялық құрылысы: Оқиғаның басталуы – Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, номад кредит отзывы інісін іздеуі, Директормен әңгіме. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі: Жағымды– Манап, Қали. Жағымсыз кейіпкерлер жоқ десе болады. Тәрбиелік мәні: Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімі оятады. екиншиси В. тжб ма. Марат қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесі – қысқаша мазмұн. Тақырыбы – белгілі бір дәуірдегі қоғамдық шындық, автор ойының қазығы, шығарманың іргетасы. Бұл әңгіменің басты тақырыбы соғыс зардабынан жапа шеккен жетімдер тағдыры туралы. Жанр түрі – әңгіме – көлемі шағын, әдемі дүние, оқушысын тез тапқыш, өткір икемді, шұғыл үн қосқыш жанр. Идеясы – бұл тақырып арқылы шындық өмір көріністерін суреттегенде, оны өз көзқарасы өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Өз мақсат – мүддесін, арманын білдіреді. Бұл шығармада жетім балалар тағдырына деген аяушылық сезімді оятады. Шығарманың композициялық құрылысы. Сабақ тақырыбы: Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі (2-сағ) Оқу мақсаттары: (Т/Ж 3) 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Сабақ мақсаттары: 1. Әңгіме. Идеясы – бұл тақырып арқылы шындық өмір көріністерін суреттегенде, оны өз көзқарасы өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Өз мақсат – мүддесін, арманын білдіреді. Бұл шығармада жетім балалар тағдырына деген аяушылық сезімді оятады. Шығарманың композициялық құрылысы: Оқиғаның басталуы – Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі: Жағымды– Манап, Қали. Жағымсыз кейіпкерлер жоқ десе болады. Тәрбиелік мәні: Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімі оятады. екиншиси В. тжб ма. Идеясы – бұл тақырып арқылы шындық өмір көріністерін суреттегенде, оны өз көзқарасы өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Өз мақсат – мүддесін, арманын білдіреді. Бұл шығармада жетім балалар тағдырына деген аяушылық сезімді оятады. Шығарманың композициялық құрылысы: Оқиғаның басталуы – Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі: Жағымды– Манап, Қали. Жағымсыз кейіпкерлер жоқ десе болады. Тәрбиелік мәні: Оқырманды жетімдер тағдырына қайырымдылықпен қарауға тәрбиелейді, бауырға деген мейірімділік сезімі оятады. екиншиси В. тжб ма.





некоммерческое акционерное общество торайгыров университет, торайгыров университет адрес әне қарашы жеті қарақшы скачать, жеті қарақшы ән еңбек ата жер ана, еңбек ет те мақтан жалғасы жумсак пицца, питца тестасы философия мен үшін қажет пе, философияның анықтамалары түрлері мен бағыттары жак-ив кусто - биография кратко, как погиб кусто
ойлау сөзіне синоним
прогноз на финал лиги чемпионов
азаттык кж
қазақ отбасында қандай дәстүрлер бар кім не істейді
доход работника это

.
==============================================================

~~~~~ организация хирургической помощи в овп презентация ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.